SpyFishX Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Hei ! Jeg har et problem med skjermkortet mitt. Jeg har puttet det inn og satt på skruen. Vifta går men når jeg kobler i kabel til monitoren så sier den bare no signal. Jeg bruker HDMI . Jeg kobla den inn i hovedkortet og da fikk jeg bilde men så sjekka jeg hvilke grafikkort jeg hadde og da sier den at jeg bruker den som allerede er intigrert på hovedkortet. Jeg har innstalert alle de siste driverene fra ATI.com Jeg satt et Radeon HD 5770 inn og den sier at jeg bruker et 4200. Hva kan problemet være? Endret 8. mai 2010 av SpyFishX Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 http://vip.asus.com/forum/view.aspx?id=20091109185612015&board_id=1&model=M4A785TD-V+EVO&page=1&SLanguage=en-us Virker som om en bios oppdatering er løsningen som kan fikse det. (går utifra at du har hk som står i signaturen?) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hvis du også har integrert skjermkort er det en fordel å deaktivere dette i Biosen. Lenke til kommentar
SpyFishX Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 TUSEN TAKK ! skal prøve dette , ps : ja det er HK'et som står i signaturen Lenke til kommentar
SpyFishX Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Har lastet ned en BIOS oppdatering. emn hvordan får jeg den til å funke? Hvordan oppdaterer jeg den? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Pakk den ut, Lagre fil M4A785TD-V-EVO-ASUS-2005.ROM på en usb penn, som har FAT 32/16 format, helst en tom usb penn, så det er lettere å finne rom-fil i Asus EZ Flash 2 utility, som du åpner ved å trykke Alt+F2 under oppstart, eller finn den i bios under Tools. Ikke bry deg om stasjonsbokstav i EZ Flash 2, heter usb penn feks. E: i windows, kan den hete noe annet i EZ Flash 2, bare finn rom-fil! Se 2.1.2 i manualen din! Lenke til kommentar
SpyFishX Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Ehh. TABBE FOLKENS ! Jeg hadde glemt å sette i 6 pins kabelen inn i grafikkortet frs strømforsyningen.. Dette er første gang jeg bygger en pc ! Sorry. for bryet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå