Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skuldersmerter etter trening

Shushi

Anbefalte innlegg

Hei... For 2 uker siden så skulle jeg gjøre noen pull ups. Dagen før hadde jeg boksetrening (skulderen blir mye brukt der). Når jeg skulle ta pull upen, så hørte jeg mange "knack knack kack" lyder og jeg fikk ganske vondt i skulderen. Vet ikke hvorfor... Boksetreningen var ikke spesiellt hard på skulderen, og jeg har ikke fallt på skulderen (men jeg har hatt et kraftig fall fra sykkelen, men det var på håndflatene - kanskje dette ristet på skulderen ikke vet jeg).

Har jeg kanksje fått skulder "sublaxation" (som det heter på englelsk http://en.wikipedia.org/wiki/Dislocated_shoulder)?

Jeg var mer forsiktig med skulderen, og den ble bedre. Men på Torsdag for noen dager siden hadde jeg en sikkelig treningsøkt i boksingen. Og nå verker skulderen, spesielt hvis jeg gjør noen unaturlige bevegelser med den. Men den ser helt normal ut utenifra.

Jeg har tenkt å gå til lege, men jeg er usikker på ventetiden...

Så jeg lurer på om det er noen her som har er sykepleier eller lege, og som vet om dette er alvorlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...