Gå til innhold

Kamptråd - Stabæk vs Brann

Latias

Anbefalte innlegg

Offisde linjedommer :mad: ! Faen, se til å våkne!

Noen som vet hvorfor man piper på Holmvik forutenom utpsykning?

Han var jo stabækspiller før. Og åpnet kampen med en tøff takling på en stabækspiller og sånn.

De sang ett eller annet om at "-usikker- på Bjørnar", men det fikk ikke med meg teksten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fitte fitte fitte fitte fitte fitte fitte fitte fitte fitte fitte fitte.. SÅ mot spillets gang!!

hva er det du har røyka a? mot spillets gang? skru på tven du!

Utrolig at en fra Bærum (regner med du er derfra) kaller en bergenser klysete. Bravo.

ja, bergensere er klyser. det er bare at alle kaller bæringer for klyser siden vi har mye penger og den fineste stadioen i norge

Lenke til kommentar

Offisde linjedommer :mad: ! Faen, se til å våkne!

Noen som vet hvorfor man piper på Holmvik forutenom utpsykning?

Han var jo stabækspiller før. Og åpnet kampen med en tøff takling på en stabækspiller og sånn.

De sang ett eller annet om at "-usikker- på Bjørnar", men det fikk ikke med meg teksten.

de begynte da å pipe før taklingen? ja han var Stabækspiller før, det er derfor jeg lurer på om det er for utpsykningens skyld.

De har jo ikke noe mot Bjørnar...

Lenke til kommentar

Hvor er den jævla markeringen?!?!?! Steinar, gjør noe!

Alsaker:Kasn ikke du lukke den kjeften din igjen? PVM scoret målet vårt og du maser om at vi kun har Huseklepp som kan gjøre noe. Vi har nærmere 5 som kan gjøre noe. Gustav, Mjelde, Husky, Solli og PVM!

Og hvorfor drar du inn situasjonen i Skien som overhodet ikke kan sammenlignes med denne?

Lenke til kommentar

Fy faen Brann, pasningsspill som du ikke ser i 4. divisjon!

Og Berntsen gir frispark mot Amankwah. Alle 50/50 situasjoner går mot Brann...Også anklager du Gustav for å filme Alsaker? hva f... feiler deg? det er kanskje ikke straffe, men det er da for f... ikke filming!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...