Knife Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 For noen uker siden var jeg ute med noen kompiser, så på film og tok oss noen par pils. Seinere på kvelden fikk vi besøk av to veninner av de og jeg som vanlig skrur på min sjarm og drar til meg hun enne. Vi sitter tett inntil hverandre og kliner. Litt seinere på kvelden fikk jeg vite at det var hun damen jeg klinte med skulle ut på ball med han enne kompisen min. Selfølgelig føler jeg meg råtten. Jeg spurte kompisen hvor hun ligger på treet og han sa at hun kun var en venn og ikke noe mer enn det. Det samme sa hun damen til meg. Men det er jeg litt usikker på, fordi i siste har han vært litt rar mot meg, har kjent han i 1 år og han pleier alltid å være kul og hyggelig person som har lyst å snakke med alle, men nå er det mer som han prøver å unngå meg. Da han skulle ut og inventerte alle de andre vennene untatt meg. Vi har tenkt å møte hverandre neste uke igjen. Og nå er jeg litt redd for at jeg kommer til å miste kompisen, han er en nær venn av meg og en gull treningskamerat. Men i den andre enden så føler jeg meg også litt tiltrukket til hun enne damen. Har jeg tråkket på noen sine tær? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Det har du nok kanskje gjort ja, og du får nok ikke vite noe om det med mindre du snakker med kompisen din om akkurat dette noe du absolutt bør vurdere å gjøre. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Ja. Jeg var vel redd for det Føler meg virkelig dritt når jeg klinte med hun damen mens han så på og fikk seinere vite at de skulle ut på ball. Fikk også et par blikk fra han når jeg satt med dama, føler også at det var min feil at alt ble som det ble, fordi det var jo jeg som hinta at jeg ville ha hun. Nå synes jeg også det er veldig dårlig gjort av kompisen min å ikke si sannheten om hva han føler for dama. Så nå sitter jeg igjen med en skyldfølelse. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Det er da ikke din kompis sin feil og ikke si noe, han ønsker deg sikkert egentlig bare hell og lykke og vil ikke blande seg. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Jeg spurte jo kompisen om han likte hun, der ble det et nei og han likte hun mye bedre som en venn. Så fikk jeg også vite fra dama at hun gikk ut på ball kun for å være en grei venn. Men så kommer jo problemet inn, kompisen skal på ball med HUN. Hvorfor valgte han akkurat hun?.. Også kommer jo problem nr2, hun spurte om jeg ville møte henne igjen som jeg svarte ja på og hvis kompisen liker hun og hvis jeg plutselig kommer og tar hun fra han, tror jeg ikke at han blir så veldig blid for det. Husker for et år siden når jeg likte en jente og kompisen min tok hun fra meg, ble ikke akkurat så veldig glad for det nei. Og den dag idag har jeg ikke kontakt med han.... Endret 8. mai 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Vel, kanskje dette ikke er noe han faktisk ønsker å dele med deg, kanskje han bare vil at du skal la han være i fred? Ikke alle vil prate om slike følelser, selv til kompisene. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Var med hun idag og fant ut at hun egentlig ikke ville være med ut på ball med han, men bare gjor det for å være en venn. Det som er rart, er at kompisen min inventerte akkurat hun ut, der han hadde flere å velge mellom. Det viser jo bare at han liker hun og jeg er et hinder og derfor orker han ikke å snakke med meg. Hva burde jeg gjøre i en slik situasjon? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Du må velge mellom kompissen eller dama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå