AvidGamer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Jeg vil sammenligne 2 bilder, men disse ligger i forskjellige HDD og mapper. Hvordan får jeg dette til i Lightroom 2? Når jeg trykker Compare Mode får jeg kunn lov å velge fra samme mappe. Endret 8. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Har ikke prøvd dette selv, men du kan jo gjøre et forsøk. Velg det ene bildet, trykk "B" for å legge det i Quick collection. Deretter gjør du det samme med de andre bildene og bygger etter hvert opp flere bilder i "mappa" Quick collection. Deretter velger du denne denne mappa og bør da finne bildene dine der. Du trykker "B" igjen for å fjerne merkingen. Du kan sikkert også bygge opp andre collections eller smart collections for dette. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Merk den ene mappa, deretter holder du ned ctrl og velger den andre. Nå skal innholdet i disse mappene vises i griden. Også merker du de aktuelle bildene på samma måte, og trykker n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå