Pjotter Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 hei : ) jeg skal kjøpe meg et nytt objektiv og i går dro jeg til den nye japan foto butikken i oslo for å se om de hadde noen bra tilbud. de hadde dessverre ikke noen bra tilbud på disse olympus objektivene jeg hadde tenkt til å kjøpe de fortalte meg også at det 40-150 objektivet har kommet i ny versjon og koster derfor noen tusenlapper mer. da dette blir for dyrt for meg, så lurer jeg på om noen vet om det gamle 40-150 objektivet fortsatt er til salgs, eller om jeg rett å slett skal kjøpe 70-300 objektivet? hvis dere har andre forslag til rundt 3000 som har grei zoom, så bare kom med forslag. takker for svar Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Da bestiller du fra nett: 40-150mm Den "nye" 40-150mm kom for to eller tre år siden, og det er ikke kommet noe ny versjon av den fra Olympus i det siste. Så der har nok selger sovet i timen. Lenke til kommentar
Pjotter Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 okei, takk men er diss objektivene også 58 mm, slik at jeg kan bruke filtrene mine som jeg har til kit objektivet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå