iverha2 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hei. Jogga i går uten sko, littegrann på asfalt men mest i løype. Kjente ingenting under økta, men en halvtime etter økta merka eg at det var noke som gjorde veldig vondt under foten. Smerten ligger litt over midten av fotbladet, og gjer vondt når eg sparker ifrå. Forøvrig var økta veldig kort, så eg trur det er fordi eg har trakka på en stein eller noke. Men lurer på ka eg kan gjere for at det skal bli bedre. Ise ned området? Bruke tape, bandasje? Tigerbalsam/varmekrem? Foam rolling? Forstår sjølsagt at det trenger kvile, men skal spele kamp i mårra og vil ikkje vere hemma av skaden. Kan hende det blir bedre når eg varmer opp. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jogge uten sko?.. Barbeint da eller?..Klarer ikke jeg ihvertfall Hjelper alltid med en god natts søvn Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Hehe, var i sokkelesten. Er ny viten det vettu, at joggesko ikkje er bra. Og eg føler meg egentlig bedre når eg jogger uten sko, berre at eg må ha trakka på noke i går. Forøvrig kjennes det bedre ut i dag. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hehe, var i sokkelesten. Er ny viten det vettu, at joggesko ikkje er bra. Og eg føler meg egentlig bedre når eg jogger uten sko, berre at eg må ha trakka på noke i går. Forøvrig kjennes det bedre ut i dag. Om det går bedre i dag, så kommer det sannsynligvis det å bli bedre i morgen, og dagen etter;) Glad det ikke er noe stort Det har skjedd med meg flere ganger uten sko, men smerten blir borte etter dag 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå