Gå til innhold

Counter-Strike > svc_bad

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen sekunder uti CS får jeg en melding på de alle fleste servere, en såkalt error. Dette er noe som har kommet plutselig, og har formatert og lagt Windows Xp inn på nytt, uten noen forandring. Jeg har i det siste kun spilt på awp_map, og vet ikke hvordan dette er på andre maps.

Men vennligst gi meg et svar uansett!

Error'en lyder:

Host_Error: CL_ParseServerMessage: Illegible server message - svc_bad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fant to sider på internet som nevnte problemet ditt, en fransk, og en russisk.. da jeg er dårlig på russisk:

Host_Error: CL_ParseServerMessage: Illegible server message - svc_bad  

Solution : le problème est assez confus. Il est possible de quitter le jeu puis de le redémarrer pour pour jouer correctement.  

Ce problème survient aussi lorsque HLSERVEUR est installé. Désinstallez-le pour pouvoir jouer normalement.

du må reinnstallere Half-Life... etter 4 år med fransk er det alt jeg får ut av det ovenfor..

Lenke til kommentar

Ja, det kan være mulig... Har en Belkin router som splitter en SDSL linje på 2 mbps.

Men det er jo litt rart at det bare har kommet plutselig... Virket før med routeren og har installert alt på nytt igjen, men virker ikke. Så er litt snodig, kanskje jeg skal prøve å nullstille routeren ?

Lenke til kommentar

Hmmm... Problemet ble løst, sendte epost til Sierra og de hjalp meg! Trengte å installere spillet på nytt og laste ned NY retail versjon av CS...

1. Avinstallere alt med spillet, hele spillet.

2. Restarte maskinen.

3. Lukke alle programmer i bakgrunnen, og så installere CS fra CD.

4. Laste ned ny CS 1.5 Retail fra CsNation.com.

5. Installere CS 1.5 Retail.

6. Ta seg en brødskive med leverpostei.

7. Ta seg et glass vann.

8. Sette seg ned med PC'en og se om man kan hjelpe noen andre som har problemet på HW.no.

9. Leser dere fortsatt, var ferdig på nr 6. Resten er bare hva jeg skulle gjøre videre. :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...