MultiMate Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Hei Jeg har nå tenkt meg å se etter en ny mobil, og jeg aner ikke hvilken jeg skal ta, så jeg trenger hjelp. Den bør helst være billig, og jeg lurer kanskje på om jeg skal ha wifi på den. Er åpen for de fleste forslag, men jeg begynner å lure på om jeg egentlig trenger wifi? Åpner wifi for mange nye muligheter? Slik jeg tenker det så kan det jo være kjekt med wifi, men hvis det koster kolossalt mye penger for en med wifi så tror jeg ikke jeg kjøper wifi. Har sett litt på en Samsung I5700 Spica fra telenor, der totalprisen er 1549,-. Er det en god mobil? Er den totalprisen der bare lureri, koster den egentlig mere enn 1549? Vil sette pris på å få høre om andres tanker og meninger rundt dette. Endret 10. mai 2010 av MultiMate Lenke til kommentar
MultiMate Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 , hadde jeg hvert deg ville jeg tatt HTC Desire ! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 , hadde jeg hvert deg ville jeg tatt HTC Desire ! Dette blir vel et idiotforslag da han snakker om telefoner med en totalpris til drøye 1500 og Desire ligger på 4000,-........ Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg mener med abbonoment, 599 kr og det er bilig abbonoment ! Lenke til kommentar
MultiMate Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Tusen takk for svar, men synes egentlig ikke at spørsmålene mine er blitt besvart skikkelig enda. Når det gjelder HTC Desire tror jeg den blir for dyr, den kommer vel fort opp i 4000-kr klassen? Håper fortsatt på svar. Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 ok, la meg tenke Ja, wifi åpner for mange muligheter, inkl. at du sparer penger. Kunne anbefalt en Samsung Corby Pro. pris ca. 1900 http://www.dataspesialisten.no/PartDetail.aspx?q=p:2583529;c:36176 En venn av meg har denne, og det er ikke akkurat den beste jeg har sett. Men er nok blant de beste i din prisklasse Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Synes Galaxy Spica er en helt grei telefon, i alle fall til den prisen du antyder. Kameraet er derimot ikke all verden å skryte av, men det er kanskje ikke så viktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå