NoNamesLeft Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 jeg har nå prøvd å forwarde noen porter, men jeg kommer ikke innpå routeren. Har fulgt guiden på portforwarding.com, men jeg faller av etter punkt 1 pga jeg kommer ikke inn. På toppen står det your ip-adress should be by default: ***.***.*.*. Skriver jeg inn dette kommer ingenting opp, men på forrige side er det en anne adresse. Skriver jeg inn denne kommer jeg på en totalt annerledes side enn den guiden sier jeg skal til + jeg får ikke logget inn på routeren der. Det er ikke passord på den Noen som vet råd? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 nevermind! Ipen var feil. Skrev in Ipconfig i cmd og tok en av de som var der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Nå er jeg litt i tvil om hva du egentlig mener. Du får opp påloggingsiden men du får den ikke opp? Edit: Aha, ja da så Endret 8. mai 2010 av b-real Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Sånn btw, du trenger ikke å skjule lokale ip-adresser, de er lokale. Jeg gjetter på at ip-adressen den foreslo var noe a.la 192.168.0.1. Alle adresser som begynner på 192.168, eller 127. er lokale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå