passionpit Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Etter et veldig dårlig forhold og en lang prosess med kjærlighetssorg, nyter jeg nå singeltilværelsen! Har det bedre enn noen gang, skolen går fint, mange nye venner, og flere gutter som viser interesse for meg enn jeg trodde var mulig Lenke til kommentar
passionpit Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 ASL? 19, jente, byen der regnet oppholder seg Du da???? ;) Lenke til kommentar
passionpit Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 19? Er det ikke det alle gjør når de svarer på ASL da? Lyger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Haha! Hvis jeg først skulle jugd så ville jeg nok tatt noen år eldre og skrevet at jeg har en BMW og store bicepser. Da hadde du gått rett på, eller? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har du BMW er det 90% sjangse for at du er en douche. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Har du BMW er det 90% sjangse for at du er en douche. Eller skipsreder fra en øy rett over fjorden fra meg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå