Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan ikke være slutty?

Gjest ddd

Anbefalte innlegg

Vil først si at dette kan sikkert virke latterlig og dumt for mange men vær så snill å ta det på alvor likevel for det er et problem for meg.

Jeg vil ha råd og tips hvordan jeg skal slutte å vere løs..jeg roter med mange hele tiden når jeg drikker, uansett om jeg bestemmer meg for å ikke rote med noen før jeg starter å drikke. Jeg drakk ikke på et helt år pga at jeg var borte å bodde med noen andre som ikke likte drikking, men nå er jeg tilbake hjemme og da virker det som om jeg 'slår meg løs' eller noe.. siden jeg ikke har drukker på ett år og nå kan drikke, så bare drikker jeg og drikker og da ender jeg alltid opp med å rote med noen.

Nå tror jeg at folk har begynt å se på meg som litt horete ,og jeg vil snu dette om igjen, for jeg hadde BRA rykte før men begynner å bli dårlig.. ahh.. hva kan jeg gjøre?

er virkelig et problem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som drikking er det som fører til at du roter med noen. Så kanskje drikke mindre, eller ikke i det hele tatt? Sistnevnte er kanskje ikke aktuelt, men det går an å drikke mindre og likevel ha det gøy.

Lenke til kommentar

har vurdert å slutte å drikke helt.. men jeg tror det er viljestyrken min det er noe i veien med. jeg bestemmer meg alltid for ting men klarer ikke gjennomføre

Lenke til kommentar

Det er ikke alle som reagerer likedan på alkohol. Mange blir aggressive og glemmer hele, eller deler av kvelden, mens andre bare blir veldig fulle og sovner.

Eneste løsningen jeg ser for deg TS er å redusere inntaket:p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kutt ned på alkoholinntaket. Vet ikke hva du drikker, men hvis du drikker sprit kan du gå over til øl f.eks.

Lenke til kommentar

Ser ut som dere tenker det jeg har tenkt, at jeg bør slutte å drikke.

Ville gjerne ha en kjæreste, som noen skriver, men jaaa det er lettere sagt enn gjort. Jeg vil jo ikke bare ta hvem som helst heller !

Men er det noe jeg kan gjøre med det dårlige ryktet som begynner å komme? eller er det bare å vente til jeg ikke har rota med noen på lenge så vil det forsvinne og folk vil glemme? kan jo nevne at jeg er 18

Lenke til kommentar

Hvis du har vært litt generøs i det siste så er det ikke så mye du kan gjøre med ryktet, annet enn i gi blanke. Folk glemmer etterhvert.

Du trenger jo ikke å slutte å drikke, bare drikk litt mindre. Jeg regner med du kan drikke deg brisen uten å kaste deg over den første du treffer som lukter testosteron?

Endret av iDork
Lenke til kommentar

Til forskjell fra resten her synes jeg heller du skal prøve å finne ut hvorfor du alltid ender opp med å rote med noen enda du prøver å ikke gjøre det. Er det fordi det er spennende å rote med nye mennesker? Er det for å bygge opp selvtilliten? Prøv å finne ut av dette.

Lenke til kommentar

OT: Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke klarer/sliter med å kontrollere seg i fylla. Jeg er 15 og har ikke noe problem med det i det hele tatt!

tror du svarte på det selv jeg...

du er 15, ingen 15åringer jeg kjenner til som veit hva skikkelig full er. å være svimmel på et par rusbrus er i alle fall ikke full

Lenke til kommentar
Gjest jente 19

OT: Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk ikke klarer/sliter med å kontrollere seg i fylla. Jeg er 15 og har ikke noe problem med det i det hele tatt!

tror du svarte på det selv jeg...

du er 15, ingen 15åringer jeg kjenner til som veit hva skikkelig full er. å være svimmel på et par rusbrus er i alle fall ikke full

Det kan man så absolutt. hadde min første skikkelige fyll sommeren til 9 klasse. var heldigvis bare venninner der, så de fant fram ei bøtte og la meg i seng :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...