arnold_layne Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Er det noen som har tenkt seg på Fotowalk i Bergen i dag? Det har vært mistenkelig lite prat om den på forumet (med mindre jeg har oversett en tråd). http://www.urogfotobergen.no/index.php?option=com_content&view=article&id=393:klart-for-arets-photowalk&catid=1:siste-nyheter Lenke til kommentar
Asmod Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ja, jeg. Men det var vel litt sent å svare på det nå Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hadde tenkt meg, men var desverre bortreist, noen erfaringer fra fotowalken? (hvis du var der) Lenke til kommentar
Asmod Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hadde tenkt meg, men var desverre bortreist, noen erfaringer fra fotowalken? (hvis du var der) Det var en artig opplevelse å delta på fotovandringen (første gangen for meg), så jeg kommer nok til å delta neste gang det arrangeres. Han som var leder for gruppen min (action-foto) sa at det var bare å spørre han hvis man lurte på noe, men jeg hadde sett for meg at det hadde vært litt tips & tricks fra han innimellom. Er ikke fullt så gøy å måtte mase så mye Overhørte også noen som virket litt oppgitt over mangel på informasjon om hva BMX-syklistene kom til å foreta seg sånn at de hadde mulighet til å forberede seg, men det så jeg bare på som en spennende utfordring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå