Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jupp.. emnetittelen sier vel det meste her.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Og finner dette? Jeg har letet rundt og jeg finner ikke File -> Import Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Trykk på file og så nesten helt nederst finner du import and export. Mulig det heter noe litt annet på norsk. Men det er garantert der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Som jeg spurte i min forrige post, hvor finner jeg "file"?. Jeg har engelsk W7 Pro, og jeg finner ikke File i IE8. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Skjønner ikke hvorfor du vil gå fra supre Firefox til IE Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Høyreklikk en eller annen plass og klikk på menu bar. Nå har jeg xp men antar det er rimelig likt på win7. @Jeepers Nei skjønner ikke det jeg heller. Noen folk er vell bare rare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Skjønner ikke hvorfor du vil gå fra supre Firefox til IE Jeg bruker Opera, FF og Chrome Plus. Så jeg tenkte at jeg skulle gi IE8 en real sjanse. Den virker jo bedre enn de foregående utgavene. @Akidon: Hva vet du om jeg rar eller ei? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ikke så mye kanskje. Sa heller ikke at du spesifikt var det. Men synes generelt folk som bruker Ie er litt rare. Og man må jo ha en grunn til å gå fra FF til Ie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå