Thor. Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hei. Skulle testet hvor varm en pc blir under maks belastning over tid for å sjekke at kjølingen holder mål. Har dere noen tips til programmer jeg kan kjøre en time eller to for å simulere maks forbruk av cpu, gpu og ram? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 realtemp må eg si er det beste alternativet for Tempratur på CPU. Skal du ha eit program som gir deg tempraturen på resten av pc-en. Du har SpeedFan og eit par andre. Du kan sjå tempraturen på GPU i CCC (ATI) og NVIDIA Control Panel. Håper det hjelpe Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Temperaturavlesninger har jeg. Jeg bruker HWmonitor for å lese av alle temperaturer, men jeg skule hatt et program som stresser maskinen til å bli så varm som mulig for å teste om kjølingen er god nok. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Er vel stort sett 3dmark som brukes da. Vet ikke om den tyner cpu max da. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Prime95 blir brukt til å belaste alle kjerner i CPU maksimalt. Akk, 1 min for sein. Endret 8. mai 2010 av HValder Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er det farligå stress teste egentlig? høres litt skummelt ut å kjøre den på fult over lengre tid liksom : S 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Er det farligå stress teste egentlig? høres litt skummelt ut å kjøre den på fult over lengre tid liksom : SEnhver maskin skal tåle dette. Hvis ikke, så er det bare å reklamere. . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå