AL3X Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg sliter med uvanlig høy temp på NB'n om dagen. Veit ikke om det har noe pga selve hk'et og gjøre eller noe annet? Har hendt at NB temp'n har overgått CPU temp'n til tider..noe som jeg antar ikke er helt normalt. :o Har bare passiv kjøling på den (standard kjølinga fra Asus) men har vurdert luft kjøling på den. Noen som har noen tips, til både kjøling eller andre ting? Takk på forhånd! PS: kjører systemet på defaul settings nå.. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Min er stort sett alltid over cpu temp, rekord på 67 grader på nb. Helt stabilt, alltid vært høyt, ingen problmer med det. Men hvis det plutselig har blitt høyere så kan du f.eks bytte ut thermal-pad'en på nb-kjøleren med litt artic silver eller annen goop Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 NB på Nforce2 HK er veldig høy til vanlig. Det skal fungere helt stabilt, men hvis du overklokker ville jeg nok ha satt en vifte som blåser ned på NB´en bare for å fjerne litt varme -P- Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Aha, da så..er kanskje ikke så farlig at den ligger rundt 35 C da.. Synes bare det virka så rart.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 35C er HELT ufarlig.... litt verre når den er over 65c Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 jeg pratet i dag med en som opplevde noe av det samme på et intel hk han hadde 70c* på core og fant senere ut at det var en veldig dårlig bios såm foårsaket dette. så prøv å oppdatere bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå