ander Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Har nettopp fått høre at Php-Nuke er lett å ta for hackere, er dette bedret i 6.7? Eller er det lenge siden dette var et problem? Begynte å sysle med Php-Nuke nå nettopp, har tidligere kun brukt selvstendige php-scrpits på sidene mine. Men er det lurt å benytte seg av php-nuke? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Har nettopp fått høre at Php-Nuke er lett å ta for hackere, er dette bedret i 6.7? Eller er det lenge siden dette var et problem? Begynte å sysle med Php-Nuke nå nettopp, har tidligere kun brukt selvstendige php-scrpits på sidene mine. Men er det lurt å benytte seg av php-nuke? Lurt, og lurt... sikkerheten er absulutt ikke på høyeste nivå, men den er sterkt forbedret etter 6.0. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jo det er riktig.... Men synes denne greia om hackere er litt overdreven... Hvor stor kjangse er det for at noen iditoter bestemmer seg for å ta ned akkurat din side ?? Veldig liten ! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jo det er riktig....Men synes denne greia om hackere er litt overdreven... Hvor stor kjangse er det for at noen iditoter bestemmer seg for å ta ned akkurat din side ?? Veldig liten ! jippi.org er ett eksempel på en php-nuke side som er hacka. Det er en liten ny side, men allikavel hacka 3-6 ganger, før de oppgraderte til 6.7. Lenke til kommentar
ander Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Men om jeg bruker versjon 6.7, da er det greit vel. Det er ikke den tullete security coden som gjør det, er det vel? Skulle gjerne ha fjernet den, men ikke om det ødelegger sånn alt av sikkerhet. Noe hackerbeskyttelse er greit å ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå