Luxis4 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Heisann, skulla gjerne hadd litt hjelp me å kjøp bærbar pc æ æ villa gjerne hadd en pc som egne sæ fra for adobe software ( altså grafiske program som f.eks after effects og photoshop ) og en som kan spille litt forskjellige typer spill, Team fortress 2, half life 2 og Battlefield 2142 og det er egentlig det... jeg har sett litt på Dell Studio 17, 2 spørsmål om den... har den touch skjerm (eller er det bare noen modeler som har det) og hva syns dere om den ? Dell Studio 17 den som koster 8 290 tenke jeg kanskje? men jeg har ca 9 tusen og det jeg tror jeg trenger ivertfall er: 4 gb minne (helst mye mer). prosessor vet jeg ikke? et svært bra grafikk kort. 500 eller mere gb harddisk og 17 tommer eller mer noen som har noe tips ... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Studio 17 er en flott maskin det, den kan brukes til nye spill i medium innstillinger og vil fungere helt fint til den andre bruken du beskriver. 4Gb minne holder til det aller meste. Hvis du redigerer video og kjører flere instanser av redigeringssoftwaren så kan man ha bruk for mere minne men til normal bruk så er 4gb nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Dell Studio 17 har touch, men du må velge det selv. Ellers så er det andre bra Lenke til kommentar
Luxis4 Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 ok, takk da blir det sikkert den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå