asdubvb Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Hei. Har slitt med en error i snart to år nå. Se på bilde. Har dere noen gang sett den før? Den kommer opp hver gang jeg åpner et nytt program. På bilde starter jeg firefox.exe Maskinen funker som den skal, men blir GAL av alle de meldingene. Dette har jeg prøvd: Norton AntiVirus RegistryBooster RegEdit HiJackThis(har analysert log'en. ingen feil-.-) avast Spybot S&D Noen som har noen tips?! EDIT: TROR erroren begynte å komme frem etter jeg installerte Zango... Fant ut at Zango innholdt virus, fikk fjerna det med avast. Men erroren er der fortsatt. Endret 7. mai 2010 av emilroh Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Etter det jeg kan finne ut er det fremdeles en infeksjon på maskinen din. Det ser ut til å være en bakdørs trojaner som tillater fjerntilgang til maskinen din. COMPATUI32.DLL Lenke til kommentar
asdubvb Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Kjør gjennom veiledningen DIGG! ENDELIG FIKK JEG BORT DEN ERROREN!! TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Anbefales at du poster loggene fra combofix / DDS for og se om du har noen rester igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå