Thommas88 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg har jo en quadcore så hvorfor viser den så mange ? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Du har hyper-threading på, så den deler 4 kjerner opp i 8 logiske kjerner... Les mer om HT her: http://www.intel.com/INFO/HYPERTHREADING/ Endret 7. mai 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Du har hyper-threading på, så den deler 4 kjerner opp i 8 logiske kjerner... Hmm jaha. Det vil si ? hvor kan jeg stille på dette ? er det i bios eller noe programvare på selve pcen ? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det skal være i BIOS under CPU features e.l. Vil du ha den av? Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Nei det er jo en posetiv ting ser jeg men bare så jeg har kontroll over det. Ny Pc i dag så da ble det et par spørsmål ang 8 kjerner hehe : ) hadde dualcore før å der var det bare 2 stk å jeg så at det var dual CHANNEL i ram men det er jo channel så det kan da ikke ha noe å si tenkte jeg så da var det best å spørre hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå