ratm Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Skal kjøpe ny pc, vet hvilke komponter jeg skal kjøpe, men ikke helt bestemt på om jeg skal velge abit eller asus sitt hovedkort. Hvilke av disse kortene anbefaler dere og hvorfor. Kortene jeg skal velge mellom er: Asus P4C800/DELUXE Hovedkort S478/800mhz I875P, Dual DDR, S-ATA, GBLAN, LYD, Raid Abit IC7-G Hovedkort for S478/800mhz I875P,SATA,ATX,GbLAN,Dual-DDR,1394,Raid Vennligst ikke nevn noen andre kort eller trekk diskusjonen vekk fra temaet. Takk Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 har testet dem begge og har forresten et abit kort til på tur opp, skulle jeg velge mellom de to hadde jeg gått for abit sitt uten tvil. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Helt enig med Snekker'n, Abit lager veldig gode kort. Overklokking + Abit = Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Asus er et sinnsykt bra hovedkort om du ikke bare tenker på overklokking :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå