Ley28 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Er det noen som vet noe om bruksområdene til lakksko (for herrer)? Hvilke anledninger og med hva slags antrekk ville dere brukt slike sko til? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Til f.eks. sjakett eller smoking. Noen vil kanskje bruke det til vanlig findress også men... Lenke til kommentar
Ley28 Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Er det fyfy å bruke til vanlig dress? har sett et par som har gjort det... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Ingenting som er fy, men du må være modig, og vite med sikkerhet at det passer klærne dine. Du bør helst ikke bruke lakksko til olabukser nei. Huff, siden jeg sa det nå, så er det sikkert noen her inne som prøver seg. Er jeg riktig uheldig blir dette stilen neste år. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg kommer nok ikke til å hive meg på den Så faktisk en som kjørte det i går, pluss blazer, Burberry-slips med matchende pocket square. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Er vel primært til smoking. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Lakksko er til smoking og livkjole, det er det eneste formelt korrekte, selv om noen nok ikke bruker lakk til smoking. Mvh Dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå