Runnd Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Noen ganger når jeg for eks. har vært på skolen eller no og kommer hjem til pcen blir jeg tatt imot med følgende feilmelding: Kan ikke slette desktop: Ugyldig MS-DOS-funksjon Pcen blir veldi treig rett før denne meldinga kommer og jeg har ikke peiling på hva det kan være for noe... Noen som har peil?? trenger seriøs hjelp! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Nesten umulig å hjelpe med så lite info. Ka slags os har du?? Skjer dette kunetter at maskina har stått på ei stund, og forsvinn det når du restartar? Lenke til kommentar
Runnd Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 eg kjører winxp, skjer heilt uavhengig av oppetid. prøvde og restarte pcen mn den kom tilbake. Har heller ikkje installert noken program i det siste. Hardware er: Asus A7N8X deluxe Amd xp 2400+ 256 mb ddrram geforce 2 mx hjelper dette? trenger svar Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Vel, det enklaste svaret eg kan gi deg er nok å formatere maskina og legge inn windows på nytt. Det er som regel raksare gjort enn å sitte å knote med å leite ettter feil som denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå