Math123 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja, som topic sier så sliter jeg med å finne skjermkortdriver. Noen som kan hjelpe=? haster VELDIG Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Drivere til dette chipsettet ligger da på AMD's support sider. Hvis det er drivere til WIN 7 du leter etter så vil du ikke finne det siden de ikke finnes, det integrerte grafikkortet du har støtter ikke DX10 så hvis du har byttet OS fra XP eller Vista til WIN 7 så må du kjøpe ett nytt hovedkort også. Lenke til kommentar
Math123 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Ja, jeg leter etter driver til Win 7, så det finnes rett og slett ikke? Lenke til kommentar
Math123 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 ja, da har jeg formatert TIL vISTA , men finner f''n ikke noe drivere til ATI RS690M, kan noen please finne til meg?? HAR PRØVD DET MESTE. HAR NOEN EN DOWNLOAD SOM funker?? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det ligger som sagt drivere til dette chipsettet på AMD's support side. Hvis de ikke funker så må du leite på supportsiden til pcprodusenten. Lenke til kommentar
Math123 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 OKEI, DETTE ER EN ASUS REVOLUTIONARY NOTEBOOK SERIES F3U, KAN DU VÆRE SÅ SNILL Å FINNE DRIVER TIL DENNE? FINNER IKKE NOE SELV! Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Er det denne du mener, hvis ja, så finner du drivere i Download! Edit: Ser at Asus har litt trøbbel med siden, men det er bare å høyreklikke linken, og åpne i ny fane flere ganger, så kommer nok F3U opp i en av dem! Endret 7. mai 2010 av ask99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå