Ohhmyyyy Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Kjærestens bursdag nærmer seg og vi har vært sammen i over 3 år. Jeg vil gi han noe som virkelig er en fin gave, som han enten kommer til å bruke mye, eller sette stor pris på. Han er interessert i bil (volvo), elektronikk, musikk, og meg selvfølgelig Noen som har noen idèer om hva jeg kan gi han? Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 ^ Han har desverre iPod skulle kjøpt det dersom han ikke hadde det fra før. Kan også nevne at han er svært interessert i data... Lenke til kommentar
Brad Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Gavekort på 3 masasjetimer fra deg Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Massasjetimene er en flott gave det tror jeg jeg skal gi itillegg. Han har en helt ny mobil, men jeg titter litt på kamera, men jeg har så dårlig peiling på kamerar. Lenke til kommentar
AliasPenger Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Kjøpe han et speilrefleks kamera? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Wonderbaum kan du gi til han som noe ved siden av. Du kan gi han en full tank med bensin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå