ZtriCk-T Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 ^emnet. Jeg er så utrolig overlykkelig, nå trenger jeg ikke ta det igjen nesten år! (to your information: jeg er ikke særlig flink i matte.)' :!: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (to your information: jeg er ikke særlig flink i matte.)' :!: Sånn går det når man spiller WoW Neida Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) jeg spilte WoW før. er 16 år. grunnen til at jeg ikke greier meg særlig i fag er fordi jeg har problemer med å konsentrere meg. Har ikke funnet ut hvorfor... men det var off topic *jubler videre* Endret 7. mai 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Strøyk i matte for mange år siden, så jeg må nå ta det på nytt, gode 8 år senere Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Sliter med å komme opp på en 5 'er jeg, det er mitt mål, og gjør alt jeg kan for å IKKE stryke i tysk. Så bare at du hadde mange poster i WoW delen av forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå