Gavekort Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hei! Nå som lappen må tas og jeg snart flytter for meg selv med begrenset penger så må jeg cashe inn litt på kontoen. Jeg ønsker meg en akseptabel helgejobb, men har ikke peiling på hvor jeg skal lete eller hvordan jeg søker. O store allvitende diskusjon.no, hjelp meg! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Skriv en søknad, og lever overalt. Easy as that. Viktig at du møter opp, og prater med daglig leder selv. Skjekk også NAV sine nettsider. Lenke til kommentar
Brv Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hvor gammel er du? Over 20 år, da har du mange muligheter. Har selv helgestudenter som kjører for meg ( drosje) og dem klager sletts ikke over lønnen. Er du flink å kjøre, så kan det fort bli mye penger av det. (Hvertfall i høytider, da takstene er enorme). Ellers er jo kanskje bensinstasjon en greit jobb. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Såvidt jeg vet er mr. Gavekort i 17-18årsalderen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Stemmer det. Ikke vil jeg kjøre pirattaxi heller, og jeg kan ikke alltid forvente å få betalt for når jeg kjører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå