MeSs Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Er det noen norske forhandlere som selger dette rattet?? MeSs Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 ikke for å skuffe deg, men det der er noe dritt, her i mitt bosted kunne vi kjøpe dette på rema 1000. En venn av meg kjøpte det og han ble ikke aldeles fornøyd. Hva skal du ha ratt og pedaler til? gc, ps2 eller xbox? Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 takker... ser qlt ut... har lyst på ratt til ps2.. har du noen tips??? MeSs Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Warning! Jeg bare sier detta nå... IKKE spell V-Rælly 3 med ratt på ps2! jeg bare sier ifra.... det er fali , rattet blir skeivt av det. Hvis du ikke har V-Rælly 3 så bare ignorer detta inlegget. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 takker... ser qlt ut... har lyst på ratt til ps2.. har du noen tips???MeSs Logitech Driving Force er dødsbra, bra Forcefeedback og greier. Har det selv og er svært fornøyd, anbefales sterkt! Vet ikke hva det koster nå for tiden. Lenke til kommentar
OBF Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hmm... rattet får grei omtale på dinside.no http://www.dinside.no/php/art.php?id=88741&=katnav Noen andre som har erfaringer med dette rattet? Hadde jo vært veldig kjekt med ett ratt som dekker både xbox,ps2 og pc... Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Har selv dette rattet, Williams Formula 1 racing wheel med pedaler til Xbox og er meget fornøyd, også fordi det er veldig billig men alikevel god kvalitet. Jeg har de fleste racingspill til xbox og det funker hos alle, selv hos dem som ikke støtter "wheel" til og med Motogp2 ! Knappene lar seg programmere og det er ikke lettplast som er brukt. gir det tærningkast 5. Betalte 496 nkr hos dvdhuset, hurtig levering også. finnes til xbox og ps2 Facit: pluss: billig men bra, formula 1 utseende, 4 forskjellig sensitivetsinstillinger, programerbare knapper og pedaler. Veier bra mye og leveres med knestøtter og sugeføtter(?).(jeg er utlenning så bare flir ) Rattet føles ekte ut med ganske kraftig tilbakerotering og god "grip" har nemlig gummibelegg. minus: gummibelegget stinker , lukter ille, vel det gjør vel al gummi? Forcefeedback kan virke litt svak hvis det ikke lar seg oppjustere i spillet (som i motogp2) Ledningen til kontrollerporten virker for kort (2,5 meter) Et minus kan være også hvis du er rallyfreak, var klar over at dette rattet har Formula one preg og utseende. Fargene på rattet gir det hele et lite barnslig preg, noe som ABSOLUTT ikke er tilfelle med kvaliteten! Bra og billig, er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå