DaisyDeeds Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hei, har en gammel Rapp 14 hk i kjelleren som er ganske strøken. Lurte på hva denne kan være verdt, eller om det har noen verdi i hele tatt. Tror det er en 1948 modell, etter det jeg kunne finne av Rapp 14 Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Du kan ta kontakt med et lokalt kystlag eller motormuseum for informasjon om pris. Ellers er det markedskreftene som rår, hvor mye en slik motor er verdt avhenger veldig på om kjøperen bare vil ha den for gøy eller om kjøperen faktisk trenger akkurat den motoren for å fullføre restaurasjonen av bestefars gamle fiskebåt. Tidligere jobbet jeg på Engøyholmen i Stavanger, der er det en motormekaniker som er god med gamle semidiesler. Sjekk ut linken, ring eller mail dem og spør etter Torstein Randa, han vet hva han snakker om Lenke til kommentar
DaisyDeeds Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Du kan ta kontakt med et lokalt kystlag eller motormuseum for informasjon om pris. Ellers er det markedskreftene som rår, hvor mye en slik motor er verdt avhenger veldig på om kjøperen bare vil ha den for gøy eller om kjøperen faktisk trenger akkurat den motoren for å fullføre restaurasjonen av bestefars gamle fiskebåt. Tidligere jobbet jeg på Engøyholmen i Stavanger, der er det en motormekaniker som er god med gamle semidiesler. Sjekk ut linken, ring eller mail dem og spør etter Torstein Randa, han vet hva han snakker om Mange takk, skal høre hva de sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå