TheGatherer Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Fra 8 - 11 juni har vi yrkespraksis i 10. Så det jeg lurer på; er det i hele tatt mulig å få en jobb innenfor en eller annen form for studio eller lignende? Da snakker vi ikke om noen betaling selvfølgelig, og jeg tørker gjerne støv dagen lang.. trenger heller ikke være noe mer enn observering heller har også en annen mulighet der jeg jobber med noen data folk, men det er ikke like spennende, selv om jeg har stor interesse innenfor data. Skal også sies at jeg jobber en del med elektronisk musikk (ingenting seriøst enda) på fritiden, og det er derfor det kunne vært lærerikt og interessant å være i ett studio eller lignende i noen dager Er det noen mulighet for dette, tror dere? Og hvordan skal da gå fram? Jeg bor forresten i Akershus! takker Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Fra 8 - 11 juni har vi yrkespraksis i 10. Så det jeg lurer på; er det i hele tatt mulig å få en jobb innenfor en eller annen form for studio eller lignende? Da snakker vi ikke om noen betaling selvfølgelig, og jeg tørker gjerne støv dagen lang.. trenger heller ikke være noe mer enn observering heller har også en annen mulighet der jeg jobber med noen data folk, men det er ikke like spennende, selv om jeg har stor interesse innenfor data. Skal også sies at jeg jobber en del med elektronisk musikk (ingenting seriøst enda) på fritiden, og det er derfor det kunne vært lærerikt og interessant å være i ett studio eller lignende i noen dager Er det noen mulighet for dette, tror dere? Og hvordan skal da gå fram? Jeg bor forresten i Akershus! takker vet desverre ikke om noe studio innen elektronisk musikk men skader ikke å ringe å spørr om du kan være der Lenke til kommentar
TheGatherer Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Fra 8 - 11 juni har vi yrkespraksis i 10. Så det jeg lurer på; er det i hele tatt mulig å få en jobb innenfor en eller annen form for studio eller lignende? Da snakker vi ikke om noen betaling selvfølgelig, og jeg tørker gjerne støv dagen lang.. trenger heller ikke være noe mer enn observering heller har også en annen mulighet der jeg jobber med noen data folk, men det er ikke like spennende, selv om jeg har stor interesse innenfor data. Skal også sies at jeg jobber en del med elektronisk musikk (ingenting seriøst enda) på fritiden, og det er derfor det kunne vært lærerikt og interessant å være i ett studio eller lignende i noen dager Er det noen mulighet for dette, tror dere? Og hvordan skal da gå fram? Jeg bor forresten i Akershus! takker vet desverre ikke om noe studio innen elektronisk musikk men skader ikke å ringe å spørr om du kan være der Har sendt inn et par mails til noe studioer nå. Regner ikke med plass, men er vel verdt ett forsøk ;-) Takk for svar! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Skader ikke prøve Lykke til Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Du får bedre respons hvis du ringer og presenterer deg selv. Si at du gjerne vil være med og observere, helt uten forpliktelser i 4 dager. Det bør nok øke sjansen for å få plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå