ThePerry Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Denne sangen var rett og slett ikke så veldig bra. den var kjedelig. kanskje andre syns den var fin men det gjør ikke jeg. riktig nok er den helt grei. jeg hadde ikke kjøpt en plate med den på Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Dette er jo på høyde med det meste av lavbudsjetts popmusikk produsert i norge, så jeg ser ikke hva folk kjefter over. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 For å si det sånn, du har potensialet inne, det er bare å perfeksjonere det mer og mer og gjøre det bedre og bedre. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Likte ikke autotunen, fjern den og hvis stemmen din fortsatt er bra kunne jeg hørt den på p3 i sommer ^^ Sier thou ikke at den er superbra, men i forhold til budsjett er den på høyde med masse annet! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Jeg likte ikke denne låta, men mye av det andre på Urørt'n din! Minner litt om Biffy Clyro. Skulle likt å vært trommis i bandet ditt. Likte forresten veldig godt Sweet Lies! Endret 27. mai 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå