g0b Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har lenge hatt et problem med cs på pcen min, når jeg spiller med open gl oppløsning går alt helt glatt, men av og til låser pcen seg og jeg må restarte. Bruker jeg direct 3d går alt bra helt til noen kaster ut en røyk granat, da begyner det å lagge. jeg har en amd cpu på 2ghz så egentlig burde litt røyk gå bra. jeg har prøvd å skru ned kvaliteten på røyken, men det samme skjer hvergang. noen som har noen forslag? :-? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 CS er vel lite CPU avhenging med hensyn til røyk. Det som kan hjelpe er å laste ned nye drivere til skjermkortet ditt. Hadde kunnet hjulpet mer om du sa hva slags det var... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Og hvor mye ram hadde PC'en din? Lenke til kommentar
g0b Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 jeg har 256 ddr ram og geforce 3 Ti200.. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 hvis du kjører XP kan det være en ide med 256MB ram til. Sjekk Kommit Charge (peak verdien) i task manager. Er den nære/over 256000? I så fall er det lurt å sette mer ram uanset.. Ellers kan du prøve nyeste drivere til hovedkort og skjermkort. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 skjermkort? det er vanlig med fps dropp med vsync på nvidia kort og lite ram er oxo en mulig årsak Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Og jeg tror de sluttet å jobbe med D3D delen for flere år siden. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Min anbefaling: - Ikke kjøp mer ram hvis det bare er pga CS! Jeg spiller CS med 256 sdram for tiden og går fint når jeg har V-sync på (får bare 60 fps jeg, dårlig skjerm?) Men det du bør prøve: - Last ned eldre driver til skjermkortet. - Slå på V-sync (på som alltid eller noe sånn) I mitt tilfelle: - Har NVIDIA GeForce 4 Titanium 4200 (Ti4200) - Har driver detonator 30.82 - www.guru3d.com - Downloads - Nvidia drivers - NVIDIA detonator drivers - Pages: 4 Lykke til! OBS: Jeg gikk for mitt tilfelle og du ser ikke ut til å ha samme kort, men driver kan du sikkert finne på guru3d.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå