Jakoozie Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Slakting av utrydningstruede arter kan være overraskende koselig. Les mer Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Morsom lesing Men jeg må nok spille gjennom Red Steel 2 og bli 100% ferdig med Galaxy før dette spillet, og jeg kommer nok til å hive meg på Galaxy 2 dagen det er ute, så vi får se Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Er det mulig, et bra spill til Wii som er ikke et "Nintendo varemerke"? Hmm, må mulig teste ut denne! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jada Red Steel 2, Man Hunt, Mad World, Zack & Wiki, COD spillene (elsker måten man styrer på) Lenke til kommentar
svenka Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hva med online osv? Synst denne omtalen var en smule tynn... Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg synes dette ligner veldig på noe jeg så for flere år siden. Ta en kikk på "The Hunt" her (må sees!): http://www.cee-gee.net/Movies/Movies.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg