StorPeder Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Noen som vet om norske CS-servere som kjører amx wa3-mod? Det er dritarti, men jeg får elendi ping på utenlandske! (evt nordiske) Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Vil gjerne vite dette selv, noen som har peil? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 fant noe selv som man kan bruke.... http://www.serverspy.net/site/geosearch/li...ke&q.x=47&q.y=8 Søker etter alle norske servere. Så er det bare å leite til du finner noen som heter noe med war3 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 bruk all-seeing eye, og sorter etter land. har spilt mye på en svensk server med 30 spillere (sinnsvakt høyt nivå), samt en i england (cow shed in the sky) med 32 spillere. sistnevte spiller jeg mest på, siden nivået er sånn medium-til-bra. spille som undead med suicide bomber og den løp-fort-auraen er helt genialt på dust2 som terror.. storm rett inn i ct-basen og spreng treige ct'er i fillebiter. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 ludder har vel noen slike servere. En med SaveXP og en uten. ludder:warcraft [savexp] - cs2.ludder.com:27015 ludder:warfract - cs3.ludder.com:27015 Lenke til kommentar
schwin Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 dataport stavanger har en wc3-server. Ganske moro-server... Finner riktignok ikke ip'en akkurat nå, men den kan man jo finne selv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 hmm...unnskyld meg hvis jeg er litt dum nå, må jeg ha dette på dedicated serveren min, eller klienten? og hvor kan jeg laste det ned? takk for hjelpa Lenke til kommentar
schwin Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hvis du skal sette opp en server må du nødvendigvis ha det på denne. Ellers er denne mod'en slik at du trenger kun vanlig cs, og så foregår spilling på en litt annen måte. Ikke noe ekstra som trengs til klienten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå