Peroy Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Denne telefonen tåler de fleste værtyper, i tillegg til ni ganger Volvo 240. Les mer Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Æh, jeg elsker måten dere tester ting på for tiden! 1 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Flott test, men tror anmelder burde gå over teksten før den legges ut. Her var mange dårlige setninger samt flere skrivefeil.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Javastøtte: Yes, MIDP 2.1 Ikke bare dårlig norsk Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det var en god og relevant test må jeg si. Har hatt samme telefonen i noen måneder nå, er veldig fornøyd med den, bortsett fra at den er helt elendig som MP3-spiller. Den har klart seg veldig bra i et hardt verkstedmiljø med masse metallstøv og gnister fra alle kanter. Skjermen er også overraskende god til at det var en såpass billig telefon. Lenke til kommentar
Lagenfedraough Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Har denne telefonen ikke lading via mikro-USB, siden lade "utgang" står som eget punkt? Dessuten er det vel i så fall inngang, eller kan man lade andre ting med telefonen? Når en enhet får noe inn er det vel en inngang? Utgang er når noe går ut. Derav navnene? Lenke til kommentar
Peroy Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Du har helt rett, gikk litt fort i svingene der. Endret nå, og ja den kan lades via microUSB Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Har også fått denne telefonen ufrivillig som jobbtelefon. Den gjør ikke mer enn en forventer av den, på sedvanlig billig Nokia-vis. Masse ting som irriterer meg med telefonen: en kant rundt hele telefonen på forsiden som gjør det vanskelig å få trykket inn *-tasten når tastelåsen skal opp, dårlig håndtering av BT-handsfree (kopler seg ikke opp automatisk når det ringer, kan ikke ta telefonen i håndsettet når den er tilkoplet BT-HF (går an å trykke høyttaler og håndsett etter en har tatt av "røret", men skulle være unødvendig...), BT-HF som følger med tar nesten ti sekunder å slå på (for at telefonen skal kople seg opp) med en bitteliten hard knapp, bekreftelsesmeldinger i menyen står der i unødvendig lang tid, noe ulogisk oppsett og oversettelse av menyer, volumknappene er nesten ubrukelig harde (som nevnt i testen), litt unødvendig med kart uten GPS og hvorfor er det youtube-program når det ikke er verken 3g eller WLAN? + sikkert flere ting... Samtalekvaliteten er god, telefonen virker solid, skjermen er veldig god i forhold til konkurrenter i samme klasse, batterilevetiden er upåklagelig. Jeg hadde aldri kjøpt den telefonen selv, og skal bytte den ut med en privat telefon så fort min nye Desire kommer Edit: Leif Endret 8. mai 2010 av FlatBeat Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 noe ulogisk oppsett og oversettelse av menyer, Den skal jeg si meg enig i .. Telefonen veksler mellom nett er vel den jeg er mest irritert over, heter jo gjennom for f! arghhh Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor den mangler eksternt antenne-uttak. Telefonen veksler mellom netter vel den jeg er mest irritert over, heter jo gjennom for f! arghhhSå du mener det heter «Telefonen veksler gjennom nett»..? Lenke til kommentar
Skoglyvideo Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Som FlatBeat har jeg ei vennine som slet veldig med *tasten. Hun slet såpass at hun prøvde å få byttet den. Men ettersom det hadde gått mer en 14 dager og det ikke var noe direkte feil med telefonen fikk hun ikke det. Det endte opp med at hun derfor måtte skjære vekk gummikanten som ligger utenfor *tasten. Det var skummelt å begynne å skjære i en helt ny telefon, men når det var gjort ble den faktisk veldig grei å bruke. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 @flatbeat: Jeg slet også med * tasten, men det blir en vane etter en stund, men dine erfaringer med bluetooth hfen forstår jeg ikke, min kobler seg opp når det ringer og jeg kan ta telefonen med håndsettet selv om bt er tilkoblet... ? Kartsystemet funker helt greit sammen med en ekstern bt-gps, så det har absolutt sin misjon, selv om jeg for all del har sett bedre kartsystemer i dedikerte gpser. Ved en inkurie har kona og jeg hver vår av disse nå, etter at jeg mistet min i snøen og fant den igjen etter tre måneder, etter at jeg hadde gitt opp å lete og kjøpt meg en ny. Den som dukket opp i vårløsningen har fungert 100% etterpå M. Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 @flatbeat: Jeg slet også med * tasten, men det blir en vane etter en stund, men dine erfaringer med bluetooth hfen forstår jeg ikke, min kobler seg opp når det ringer og jeg kan ta telefonen med håndsettet selv om bt er tilkoblet... ? Synes bare det er tungvint i forhold til min private SE-telefon. På denne er det slik at har jeg vært utenfor rekkevidde fra BT-HF-en (ligger i bilen) og kommer tilbake, koples telefonen automatisk til HF når den ringer. På nokiaen (og den gamle 6230-en) må jeg enten manuelt inn på BT-menyen og kople til eller slå av og på HF-en. Tungvint og lett å glemme... Når telefonen ringer, er det ikke mulig å ta den i HF-en, og jeg får ikke koplet til før jeg har lagt på... Enten er det handsfree-en som er for billig eller så er det ikke støtte for dette i series 40... Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hmm, tror ikke jeg har testet det på den måten, skrur hfen av når jeg ikke trenger den, da smetter den rett på plass igjen når jeg skrur den på. (etter at jeg satt den opp med automatisk tilkobling) M: Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Telefonen må vel ha vært på markedet i ett år snart, og så kommer testen nå... Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Knuste nettopp skjermen på min to uker gamle 3720. Tåler ikke fall fra 2-3 meter og ned i tregulv. Dessuten har jeg merket meg at det skal svært lite til før batteridekselet løsner litt (ikke slik at det faller av, men det blir en glippe inn til batteriet). Ellers virka det som en grei mobil. God batteritid. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kan dere please bytte til en videoleverandør som serverer html5 videoer? Stakkars netbooken min hakker som en idiot av alle banner annonser, så kan ikke ha flash påslått. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Nå har det gått et drøyt år siden testen, er dere brukere fortsatt like fornøyd med 3720 ? Har en Nokia 5500 sport som begynner å hangle, og 3720 ser ut som en verdig erstatter til arbeid i mitt miljø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg