Dudeson Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Noen som vet når vi kan forvente bulldozer i salg? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 I løpet av 2011. Noe mer spesifikt enn det har jeg ikke sett hverken offisielt eller rykter. 1 Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hper det blir tidlig i 2011,skal ha bulldozer og northern island gpu,det er 100% sikkert Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg synes det er litt sært/skuffende at windows ytelse/opplevelseindeks gir denne prosessoren 4.1 Er det noe feil her? Endret 6. juni 2010 av olehh Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Bruk heller noen mer realistiske/praktiske testprogrammer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Bruk heller noen mer realistiske/praktiske testprogrammer. Tror heller det er manglende bios-støtte som er problemet her. Mtp at Win7(Os'et) ikke vet hva slags CPU dette er. Blir neppe noe korrekt testresultat da. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg trodde den indeksen var en form for måling av ett eller annet, ikke bare avlesning av CPU ID-tag. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg trodde den indeksen var en form for måling av ett eller annet, ikke bare avlesning av CPU ID-tag. Kanskje den krever riktig info for å f.eks. vite at det er flere kjerner, og ta hensyn til det..?? Wild guess. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg trodde den indeksen var en form for måling av ett eller annet, ikke bare avlesning av CPU ID-tag. Ja, det er en form for simpel måling. Men resultatet skal normaliseres og tilpasses en rangering av kjente CPU-er, og det er kjent at bios-oppdateringen og CPU-er hvor id-en ikke er kjent kan gi horrible resultat. Sikker fordi de simulerte målingene da kjøre relatert til feil antall kjerner eller noe annet rart. Oppgradering av bios har fått resultat til å ramle fra 7,4 til 3,7. Generelt vil jeg si WEI er ubrukbar til å vurdere CPU sin ytelse, også sammenligning. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Simen1: Får man ikke sendt deg private meldinger? *skulle spurt om noe off topic* Forøvrig enig ang. WEI, ubrukbart til annet enn selgeren i et stort elektrovarehus som skal vise "hvor bra" maskinen er og imponere kunden med sine avanserte tekniske kunnskaper. Endret 7. juni 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Simen1: Får man ikke sendt deg private meldinger? *skulle spurt om noe off topic* Ups, meldingsboksen er vist full og må ha vært det i over en uke. Jeg trodde jeg skulle få beskjed om det av forumet, men det har vist ikke skjedd. Men til alle som lurer: Nå har jeg slettet unna litt og det skal være mulig å PMe meg igjen. Beklager O.T. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 vil å oppdatere BIOS gjøre dataen min raskere/bedre? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 vil å oppdatere BIOS gjøre dataen min raskere/bedre? Nei! Om du har en bios som kjenner igjen CPU-en på korrekt måte vil ikke en oppdatert bios gjøre noe raskere. Men har du et hovedkort som ikke kjenner igjen CPU-en korrekt, så vil den trolig bruke bare en, to eller tre kjerner. Da må du oppdatere bios. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Er kanskje en gammel trød, men vil nevne at det finnes oppgraderbare hovedkort som går fra am2+ til am3. Enkelte kjøpere har dermed gjort et klokt valg ved å kjøpe en slikt, siden en kan oppgradere fra en serie til en annen. Dette har jeg gjort, så etter at jeg har fått bestilt meg dele så skal det bli kos med en tøffere datamaskin! =D Endret 20. oktober 2010 av MatseMats Lenke til kommentar
wiccey Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 det dere trenger og teste, noe ihvertfall ikke jeg fant i testene deres er dette Hovedkortet(om HW leser kommentarene da):Gigabyte GA-890FXA-UD7, Socket-AM3 Har noe til disposisjon om HW er interisert i og Overklokke high end pc med vannkjøling og denne prosessoern er jo vin vin, dem får overklokka og testa et godt Hovedkort og jeg får bedre pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå