Gå til innhold

Den beste E3-messen gjennom tidene

Anbefalte innlegg

Både Sony og Microsoft er møkk lei dominansen til Nintendo så de to rivalene slår seg sammen og vill komme med en ny konsoll innen utgangen av 2011. Den nye konsollen går under kodenavnet Playbox og det arbeides samtidig med tittler til denne nye konsollen. De tittlene som det er snakk om er Resistance fall of Halo, Grand Motorsports, Banjo & Clank osv.

Du kan gjerne nevne kjelder! Det er bra du opplyser oss med informasjon med nevn kjelder når du kjem med ein påstand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både Sony og Microsoft er møkk lei dominansen til Nintendo så de to rivalene slår seg sammen og vill komme med en ny konsoll innen utgangen av 2011. Den nye konsollen går under kodenavnet Playbox og det arbeides samtidig med tittler til denne nye konsollen. De tittlene som det er snakk om er Resistance fall of Halo, Grand Motorsports, Banjo & Clank osv.

Du kan gjerne nevne kjelder! Det er bra du opplyser oss med informasjon med nevn kjelder når du kjem med ein påstand.

Ehm hehe, mener jeg luktet sterk ironi fra Whackedorange der ;-P

Lenke til kommentar

Jeg hadde vært i himmelen om vi fikk ett nytt TES-spill med ordentlig co-op 2-4. Jeg har så utrolig mange ganger fantasert om å spille Morrowind og Oblivion sammen med ett par kompiser.

You heathen! ;) Noe av det som kjennetegner TES-serien er single player.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...