Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen som har erfaringer med rift i urinrøret? evt cystoskopi

Gjest alltidnoegalt

Anbefalte innlegg

Gjest alltidnoegalt

Har lenge hatt smerter, som ikke har blitt gjort noe med, ytterst i urinrøret. Leger mener inndre undersøkelser trenger mer å gå på en bare litt smerte, da undersøkelsen også kan skade.. Nå har det eskalert litt etter 2 år med plager.

Merka synlig blod komme ut av og til. Gikk da til legen og da urinprøven var klar var det spor av blod, akkurat som sist gang jeg var der, men ikke nok til at de vil gjøre noe mer.

Opplevde nå nettopp at jeg fikk blod i sæden. Ringte legen og har ordna meg time. Er så og si 80% sikker på at dette må være en rift i urinrøret, ca 1-3cm inn, kan ikke tenke evt googlet meg fram til en annen forklaring. Så er det noen som har opplevd dette, evt noe lignende? Regner med jeg må ta en cystoskopi, noen som har hatt dette? Vondt? Kan man få plager av å ha tatt en cystoskopi ?

I tillegg har jeg lyst til å bli behandlet en bestemt plass, kan jeg be lege om å henvise meg dit? Eller har leger avtaler med urologer/sykehus fra før som dem sender meg til ?

Kommer ikke på noe mer nå, kan si jeg gruer meg litt. I tillegg har jeg nok problemer med ting fra før..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest alltidnoegalt

Ingen erfaringer?

Skulle gjerne likt å visst svar på siste delen av spm, helst før tirsdag :ermm:

I tillegg har jeg lyst til å bli behandlet en bestemt plass, kan jeg be lege om å henvise meg dit? Eller har leger avtaler med urologer/sykehus fra før som dem sender meg til ?"
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...