Gå til innhold

PL: 9.5.10 v Fulham, Ashburton Grove

Anbefalte innlegg

Forskjellen på Chelsea og oss er stabile målscorere. Det har vi ikke hatt denne sesongen.

Også er det det å ha en klassekeeper da... Får vi det så tror jeg vi kan hamle opp med dem og United neste sesong.

Eboue ass. Din idiot. Wenger burde slappe han i garderoben etter kampen.

Fabianski idiot2. Burde vært rødt der. Herregud. Nå må vi ha nye keepere. Dette kan ikke fortsette til neste sesong.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellen på Chelsea og oss er stabile målscorere. Det har vi ikke hatt denne sesongen.

Også er det det å ha en klassekeeper da... Får vi det så tror jeg vi kan hamle opp med dem og United neste sesong.

Jeg tror ikke det er angrepet som har sviktet mest. Kanskje nå på slutten av sesongen, men jeg mener at midtstopperplassene og keeperen har sviktet mest. Med vermaelen og gallas gikk det bra, men med ingen gode erstattere for de blir det vanskelig. Sol har dog gjort en bra jobb. Vi trenger også en god erstatter for song. Jeg mener at Denilson ikke er god nok enda for å kunne erstatte plassen hans helt. Nå får vi jo inn Chamakh til sommeren. Mener du vi trenger flere forsterkninger på topp?

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er angrepet som har sviktet mest. Kanskje nå på slutten av sesongen, men jeg mener at midtstopperplassene og keeperen har sviktet mest. Med vermaelen og gallas gikk det bra, men med ingen gode erstattere for de blir det vanskelig. Sol har dog gjort en bra jobb. Vi trenger også en god erstatter for song. Jeg mener at Denilson ikke er god nok enda for å kunne erstatte plassen hans helt. Nå får vi jo inn Chamakh til sommeren. Mener du vi trenger flere forsterkninger på topp?

Nei, ikke hvis RvP blant annet holder seg skadefri. Det har jo Drogba og Anelka gjort.

Med Chamakh, en stopper og en keeper inn er jeg meget fornøyd. Tror Eastmond med litt kamper kan ta rollen til Song glimrende.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Tja, litt tvilende til Eastmond som fullverdig erstatter for Song. Jeg synes vi burde signere en klassestopper og en god reserve på samme plass. Man kan ikke forvente at Sol holder koken et helt år til. Det er mye mulig, men ville ikke satset på det. Vi trenger hvert fall en keeper. Helst en med god erfaring. Almunia kan være reserve.

Lenke til kommentar

Herregud. RvP trenger litt skytetrening. Han må for all del ikke ta en Eduardo.

Roman: Var vel Vela som hadde den pasningen? Mulig jeg tar feil. Kvaliteten på streamen min er ikke blant de beste.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Herregud. RvP har jo nesten mistet målteften totalt. Håper han ikke tar en Eduardo... Burde hatt 3-4 mål i denne kampen

Han er bare litt rusten. Gi han litt tid, så renner det nok inn. Neste sesong med godt treningsgrunnlag blir fint.

Lenke til kommentar

Herregud. RvP har jo nesten mistet målteften totalt. Håper han ikke tar en Eduardo... Burde hatt 3-4 mål i denne kampen

Han er bare litt rusten. Gi han litt tid, så renner det nok inn. Neste sesong med godt treningsgrunnlag blir fint.

Er klar over det. Skulle bare mangle egentlig med 5-6 måneder ute. Egentlig godt fornøyd med hans comeback.

@iRoman -> Mulig det. Syntes det så ut som Vela bare. Ble smått imponert over Lansbury. Hadde et par andre fine pasninger. Vela synes jeg absolutt vi bør beholde. Om noen skal ut så bør det bli Eduardo.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Er godt fornøyd med kampen. Flott at spillerene viser at de er i stand til å rundspille et lag igjen.

Ting som kan forbedres: RvPs misser, Walcott sin miss, Eboue slutte å dive og Fabianski slutte å rote det til. Jeg kommer til å klikke dersom vi fortsetter med mentalt ustabile keepere i mål til neste sesong også. Orker ikke å bite negler ved hver corner, innkast eller frispark i gunstig posisjon.

Lenke til kommentar

0.5 opp på Sagna og 0.5 ned på Silvestre. For høyt på innbytterene. 1 ned på DJ og Lansbury. 0.5 ned på Vela. Minst en ned på Fabianski. Da er jeg enig =)

Flott st Totteringsday forresten. Tottenham går på en smell mens vi kjører over Fulham. Eneste skår i gleden er 8-0 til Chelsea og ny scoringsrekord som kommer til å stå lenge.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Herlig! Jeg skulle egentlig jobbe til 20:00 i dag, men jeg fikk tryglet meg hjem to timer før, og fikk dermed sett 2. omgangen. Lansbury imponerte meg stort og det var herlig å se Vela vise frem sin spesialitet. Håper vi får sett flere av de lobbene neste sesong :) Lansbury tror jeg fort kan utfordre Diaby neste sesong.

Jeg lo forresten godt da jeg så at Burnley hadde snudd 2-0 til 4-2 mot Tottene.

Takk for sesongen og happy St. Totteringham's Day, folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...