invalid_user Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Haha, Schwarzer. Inspirert av Almunia og Fabianski? Cheeky av Arshavin. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Egoistisk av Arshavin. Tenk om han hadde bommet... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Egoistisk av Arshavin. Tenk om han hadde bommet... Det tenkte jeg på også. Fy å sint jeg hadde blitt om han hadde bommet. Liker ikke at han er så egoistisk til tider. Nå var det hans fortjeneste også, men allikevel. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Du må alltid se det negative i ting. Jeg syns at pasningen så litt vanskelig ut der, ettersom både Schwarzer og forsvarsspillere var på vei til å blokkere ballen. Og Robin stod veldig stasjonært, så en av forsvarsspillerne kunne rukket å klarert ballen før Robin hadde fått sin tap-in. ROOBIIIIIIIN!!!! Endret 9. mai 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Nå ble jeg iallfall litt roligere her. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Nå ble jeg iallfall litt roligere her. Hinter litt tilbake til Wigan kampen... 3 mål på 10 min. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Haha RvP. Genialt mål i grunn. Var ikke for å være negativ, men hadde jo vært på trynet om Arshavin hadde bommet. Fulhamforsvarerene varpå vei bakover og RvP hadde åpent mål. Hadde nok gått greit. Heldigvis gikk det bra. Fy faen som vi har savnet RvP. Håper han har lagt alle skadene bak seg nå. Årets skade var ikke akkurat selvforskyldt. Da er det er klart at Chelsea vinner årets PL. Direkte rødt på Caldwell og Lamps setter straffen i mål. De er forøvrig bare 3 mål bak den magiske 100 måls grensen. Klarer de det? Man U har forøvrig rekorde på 97 mål som Chelsea nå har tangert. Endret 9. mai 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) 3-0! Dette er voldtekt! Hvor var dette spillet i hele vår? Klart, vi spiller mot et meget svekket Fulham men det skal være mulig å dominere de aller fleste lag i PL på denne måten på hjemmebane. Til og med EBOUE storspiller. Walcott bommer desverre på megasjansen sin. Dette er en fryd å se på. Endret 9. mai 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Sykt om Chelsea får den rekorden. Vi var jo så godt på vei til å ta den i starten av sesongen, med 6-1 mot Everton og et par kamper med 4 mål, mot Wigan, Pompey osv. Jaja. Omg for en touch av Eboue! Skulle vært mål av Walcott, dårlig avslutning. Men, Happy St. Totteringsday? Endret 9. mai 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Tror vi trygt kan si det nå. Ikke faen om vi slipper inn 4 mål mot dette Fulhamlaget. Endret 9. mai 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Vi har voldelig sex med Fulham akkurat nå. Opphissende å se på. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Flott førsteomgang! Litt surr i starten, men det kan jeg tilgi. Fabianski kødder det nesten til ved et par anledninger og Walcott burde puttet på megasjansen sin. Ellers bra av resten. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Trekker forøvrig påstanden min om Arshavin, Robin var mye bedre plassert enn jeg husket fra de første reprisene, så han burde absolutt fått ballen av Shava der. Edit: Haha, RvP, der skal du score. Endret 9. mai 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Der skal det ikke gå an å bomme. Bare å løfte den i nettaket. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Chelsea har 99 mål. Lurer på om jeg skal sette penger på at de runder 100... Burnley - Tottenham 2-2. Tror lufta gikk ut av Tottenhamballongen når de hørte resultatet på Emirates. Endret 9. mai 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Switcha innom til Chelseakampen mens Pantsil lå nede, og fy faen som de leker seg. Er vel på 99 nå. Edit: Skulle også til å edite det med Tottene. Vi tenker likt, Ben. Edit2: Hyggelig å se Djourou! Men hvor har det blitt av rastaflettene? Endret 9. mai 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Hehe. RvP igjen med miss på megasjanse. Burde hatt 3 nå. Silvestre ut med skade. Mannen som ikke har spilt på et år skal inn Der rundet Chelsea 100. Endret 9. mai 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Chelsea 100. Fy faen for et lag, selv om de spiller mot et 10-manns Wigan. Først et vakkert brassespark fra Drogba som blir reddet av Politt, så får Chelsea omsider crosset ballen til Drogba som er oppe igjen og header ballen i mål fra skrå vinkel. De er irriterende gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå