CoaX- Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Har søkt litt rundt på nettet etter diverse trådløse løsninger for å legge bildene mine rett over på PC etterhvert som jeg knipser de. Det eneste jeg har funnet, er batterigrepet med innebygget WIFI. Må en da ikke ha nettverk for å kunne sende bildene? Dersom jeg befinner meg på et jorde feks, kan jeg da fortsatt få bildene over på PCen? Noen av dere som vet om det finnes noe lignende batterigrep eller noe sånt, men med innebygget Bluetooth? Det hadde jo vært mye bedre da en hadde sluppet trådløst nettverk? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Blåtann er vel for treigt? Det du må gjere da er å sette opp ad-hoc nettverk mellom kamera og pc'n din. Du må også ha WFT-E3A ja. Wireless grip. If you'd rather have WiFi than extra shots, you can opt for the Canon WFT-E3A. Also serving as a vertical grip for the Canon 40D, the WFT-E3A offers 802.11b/g compatibility via an access point or ad hoc (direct to a computer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå