Gå til innhold

Lag dine egne go-karter snart (PSP)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest endel om dette..

PSP-versjonen er nesten like bra, og dette er en av de beste portene noensinne, og at folk bør kjøpe spillet der du skal spille det.

Enten 'on-the-go' (på PSP) eller i stua (PS3)..

Forskjellene på plattformene er små, bortsett fra grafisk..

Singleplayer Karriere-modusen er så å si identisk.

Hovedsaklig i multiplayer er det endel forskjeller, det er ikke støtte for voice-chat på PSP, tror det funker med voice-chat dersom du bruker ad-hoc party dog.

Spillet støtter både infrastruktur, og ad-hoc på PSP multiplayer.

Antall spillere er forskjellig på PSP, du kan bare være fire menneskelige spillere, og resten av online-spillere er AI-spillere, tror jeg.

PSP-versjonen har en ekstra online-modus, en elimination-modus, hvor siste plass blir eliminert, helt til det bare gjenstår en spiller.

Den har også noen eksklusive baner, selv om jeg tipper at baner vil komme i overflod til begge spillene med tanke på hvor lett det ser ut til å være å lage.

Hvis du har begge versjonene, så vil du låse opp ekstra innhold til PSP-versjonen.

Track-editoren er endel bedre på PS3.

Den har mere auto-fullfør funksjoner, og er bedre med å hjelpe spilleren til å bygge baner.

Og er endel vanskligere å legge til mange objoekter på en gang i PSP-versjonen.

Det er de forskjellene jeg har hørt om, men jeg tipper at PS3-versjonen har andre muligheter med ghost og opptak og lignende, men det vet jeg ingenting om. :-/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...