Jakoozie Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Modnation Racers PSP får demo tidlig neste uke. Les mer Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Har lest endel om dette.. PSP-versjonen er nesten like bra, og dette er en av de beste portene noensinne, og at folk bør kjøpe spillet der du skal spille det. Enten 'on-the-go' (på PSP) eller i stua (PS3).. Forskjellene på plattformene er små, bortsett fra grafisk.. Singleplayer Karriere-modusen er så å si identisk. Hovedsaklig i multiplayer er det endel forskjeller, det er ikke støtte for voice-chat på PSP, tror det funker med voice-chat dersom du bruker ad-hoc party dog. Spillet støtter både infrastruktur, og ad-hoc på PSP multiplayer. Antall spillere er forskjellig på PSP, du kan bare være fire menneskelige spillere, og resten av online-spillere er AI-spillere, tror jeg. PSP-versjonen har en ekstra online-modus, en elimination-modus, hvor siste plass blir eliminert, helt til det bare gjenstår en spiller. Den har også noen eksklusive baner, selv om jeg tipper at baner vil komme i overflod til begge spillene med tanke på hvor lett det ser ut til å være å lage. Hvis du har begge versjonene, så vil du låse opp ekstra innhold til PSP-versjonen. Track-editoren er endel bedre på PS3. Den har mere auto-fullfør funksjoner, og er bedre med å hjelpe spilleren til å bygge baner. Og er endel vanskligere å legge til mange objoekter på en gang i PSP-versjonen. Det er de forskjellene jeg har hørt om, men jeg tipper at PS3-versjonen har andre muligheter med ghost og opptak og lignende, men det vet jeg ingenting om. :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg