Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Klokke armbånd blitt ødelagt :(

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte digital klokken min igår, fra utlandet, men jeg skulle akuratt til å stramme den hard, da knakk den svarte dingsen som gjør sånn at du kan stramme klokka, går det ann å få kjøpt seg klokkearmbånd? ikke på nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvor mye det kankoste meg på stovner senter? det er jo en urmaker butikk der.

Ta å ring de på 22 21 79 61 å hør med de selv, er nok det enkleste en at vi skal sitte å gjette på hvor mye det vil koste :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvor mye det kankoste meg på stovner senter? det er jo en urmaker butikk der.

Ta å ring de på 22 21 79 61 begin_of_the_skype_highlighting 22 21 79 61 end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting 22 21 79 61 end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting 22 21 79 61 end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting 22 21 79 61 end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting 22 21 79 61 end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting 22 21 79 61 end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting 22 21 79 61 end_of_the_skype_highlighting å hør med de selv, er nok det enkleste en at vi skal sitte å gjette på hvor mye det vil koste :)

Hva er e-posten dems?

Endret av Unitedman
Lenke til kommentar

Mellom 50 kr og 20 000,-. Jeg aner ikke, da jeg aldri har gjort noe sånt før.

Tror helt klart du får et bedre svar om du ringer i morgen og spør, som har blitt nevnt flerfoldige ganger tidligere i denne tråden.

Må jo tenke litt over hvor mye du faktisk gav for klokka også, er det noe billig juggel så er det vel ikke akkurat verdt å fikse den.

Lenke til kommentar

Mellom 50 kr og 20 000,-. Jeg aner ikke, da jeg aldri har gjort noe sånt før.

Tror helt klart du får et bedre svar om du ringer i morgen og spør, som har blitt nevnt flerfoldige ganger tidligere i denne tråden.

Må jo tenke litt over hvor mye du faktisk gav for klokka også, er det noe billig juggel så er det vel ikke akkurat verdt å fikse den.

20000??? !! er du helt gal eller?? den har kanskje verdt 200 nok. MAAAAAAAAAN dere er syke.

Lenke til kommentar

Jeg kødder med deg.

Som sagt veldig, veldig mange ganger i denne tråden, ring de og spør. Da får du et ordentlig svar, istedenfor at du skal satse på at det tilfeldigvis dukker oppe en urmaker i denne tråden.

Vil tro det koster mellom 50 til 200 kr. Selvfølgelig får du noe til 20 000,- også men hallo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...