operg Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Er det lov å medbringe alkoholholdige drikkevarer på eksamen, tro? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Er det lov å medbringe alkoholholdige drikkevarer på eksamen, tro? Når det ikke er lov med alkohol ellers på skolen, hvorfor skulle det da være lov på eksamen? Tror du eksamen er en stor fest? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Norsk er et fag hvor jeg vipper mellom 5 og 6, men lander på 5eren. Derfor har jeg lyst å skrive så godt som mulig i morgen for å få 6 på eksamen. Samtidig bekymrer det meg at vi mest sansynlig får en oppgave 1, hvor vi må drøfte, tolke, forklare virkemidler, presentere eller w/e på 250 ord. Dét er vanskelig, og det har frarøvet meg beste karakter flere ganger.. Lykke til uansett folkens! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nå er eksamensmalen lastet ned og nødvendig drikke innkjøpt for lenge siden, snakkes videre etter fullført eksamen da gutta boys *håper å skrive et kåseri er en av oppgavene, hater dikt analyser* Lenke til kommentar
bartimeus25 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nå er eksamensmalen lastet ned og nødvendig drikke innkjøpt for lenge siden, snakkes videre etter fullført eksamen da gutta boys *håper å skrive et kåseri er en av oppgavene, hater dikt analyser* Oh shit glemte helt eksamensmal, vet du hvor jeg kan finne den? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ligger på informasjonsmappa på itslearning Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nå virker jeg sikkert som en person som har falt ned i fra månen, men hva er en eksamensmal? Jeg har eksamen imorgen, men har fått minimalt med informasjon. Ikke noe annet enn at jeg skal møte opp imorgen klokken 08:45. Muligheter for å dele denne malen med oss andre, hvis det er relevant da. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Slik ser den ut for oss i Bodø, men skal bli interessant å ta eksamen uten briller. Har prestert å miste dem Eksamensmal elever.rar Info om innlevering.PDF Endret 20. mai 2010 av ole_marius Lenke til kommentar
bartimeus25 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Slik ser den ut for oss i Bodø, men skal bli interessant å ta eksamen uten briller. Har prestert å miste dem Eksamensmal elever.rar Info om innlevering.PDF Takker så mye Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Eksamen i morgen ja! Det kan bli artig Noddi.com er et fint nettsted for informasjon. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ja, da får det briste eller bære! sikter ikke høyt på skalaen her, gjelder bare å stå Lykke til folkens! Får håpe på grei plankeoppgave hvor man kan gå berserk med synsing osv. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Nå er jeg ferdig, og jeg er egentlig fornøyd. Læreren vår har vært nazi på den "Soga om Gunnlaug Ormstunge", så når den kom på opgpaven så var det ikke noe problem å skrive om den. I tillegg valgte jeg å skrive kåseri om språk! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Syns det gikk nogenlunde greit selv. Analyserte artikkelen om generasjon Kane. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Analyserte artikkenen om Generasjon Kane selv, og må si jeg ble positivt overrasket over meg selv... Fikk frem mye av retorikken forfatteren brukte i tillegg til at jeg skrev ca. 2600 ord. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Forsov meg og skrev kåseri... Jackpot. Lenke til kommentar
Heeykon Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvorfor skrev du så mye? Vi fikk beskjed om å skrive ca 750 ord på del B. Når du skriver 2600, blir vel det bare mas om ingenting vel? :s Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Analyserte artikkenen om Generasjon Kane selv, og må si jeg ble positivt overrasket over meg selv... Fikk frem mye av retorikken forfatteren brukte i tillegg til at jeg skrev ca. 2600 ord. Hva følte du var budskapet i teksten? Endret 21. mai 2010 av Muffinss Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Valgte oppgave 1 og skreiv tilsammen 1100 ord, Håper på å stå men sikter til 3 eller 4 på karakterskalaen. Lenke til kommentar
Josze Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Jeg ble ferdig 11:30ish, da hadde jeg skrevet 250 ord på del A og 750 på del B. Føler nå i ettertid at del A gikk til helvette, mens del b gikk greit. Skrev kåseri om språk. Sånn tolkningsgreier på del A er jeg elendig på edit: hva skrev egentlig folk på del A forresten? :| Endret 21. mai 2010 av Josze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå