Bobbylove Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nå kommer det et dumt spm her, men skulle bare mangle at jeg kommer i morra også tar jeg feil Man får bruke siden egen pc å alt på den, right? Lenke til kommentar
Sports-Dude Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Her er en grei oversikt over sjangre. Går det ann å få dette i et nedlastet dokument eller? er så slitsomt å lese 3 linjer for så å trykke på neste link... Du kan jo gjøre det slik jeg har gjort det: Kopiere og lime alt inn i et Word-dokument slik at du får alt samlet. Er litt tungvint kanskje, men det funker =) Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Her er en grei oversikt over sjangre. Går det ann å få dette i et nedlastet dokument eller? er så slitsomt å lese 3 linjer for så å trykke på neste link... Du kan jo gjøre det slik jeg har gjort det: Kopiere og lime alt inn i et Word-dokument slik at du får alt samlet. Er litt tungvint kanskje, men det funker =) Enda lettere blir det å lagre sidene (Ctrl + S). Da blir sidene lagret på pcen din uten du er avhengig av nettet Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Her er en grei oversikt over sjangre. Går det ann å få dette i et nedlastet dokument eller? er så slitsomt å lese 3 linjer for så å trykke på neste link... Du kan jo gjøre det slik jeg har gjort det: Kopiere og lime alt inn i et Word-dokument slik at du får alt samlet. Er litt tungvint kanskje, men det funker =) Du hadde ikke gidda å delt det med flere av oss Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Her er en grei oversikt over sjangre. Går det ann å få dette i et nedlastet dokument eller? er så slitsomt å lese 3 linjer for så å trykke på neste link... Du kan jo gjøre det slik jeg har gjort det: Kopiere og lime alt inn i et Word-dokument slik at du får alt samlet. Er litt tungvint kanskje, men det funker =) Du hadde ikke gidda å delt det med flere av oss God ide, bare upload word dokumentet her Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Kunne tenkt meg en oversikt over sjangere på et dokument jeg også Lenke til kommentar
vgdev Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Noen som har en formening om hvor langt vi bør skrive? Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 fant en genial side som viser tidslinje i literaturhisorien. Men når jeg lagrer siden, så fungerer den ikke. Har noen forslag til hvordan jeg kan bruke denne siden i offline modus?? http://www.dialektxperten.no/tidslinjer/index.html Lenke til kommentar
Sports-Dude Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Enda lettere blir det å lagre sidene (Ctrl + S). Da blir sidene lagret på pcen din uten du er avhengig av nettet Se der ja! Hehe, man lærer noe hver dag! Men den metoden der har ikke jeg noen erfaring med, fikk bare lagret en hel del symboler og slikt som det ikke ble noe orden på =P Lenke til kommentar
Sports-Dude Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Du hadde ikke gidda å delt det med flere av oss Jo, kan jeg godt gjøre =) Men hvordan? Får jeg lastet den opp i et vanlig innlegg? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Går fint ann å laste opp hele dokumentet som vedlegg ja Lenke til kommentar
Sports-Dude Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Tror kanskje dere har misforstått meg litt. Jeg har ikke samlet alt (alle sjangrene) på den siden i ett og samme dokument. Jeg har for eks ett dokument om essay, et om lyrikk osv. Samlet alle under mappen "Sjangre" på maskinen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Bruk Winrar og pakk mappen inn til ein fil Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Da går det ann å zippe hele mappen, så slipper du mange vedlegg. Lenke til kommentar
Sports-Dude Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Er ikke så erfaren med dette, så jeg gjør det enkelt. Så får dere mikse med filene slik dere ønsker, hehe =P Her er noe av det jeg har samlet så langt, noe er fra den nevnte siden. Så får de som ønsker det, bare bruke det. Husk å kontrollere kilder og slikt Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Har noen gode triks for å skrive om kildene? Sliter ofte med at jeg bruker kilder som en fasit og klarer ikke å skrive teksten om. Blir bare dårligere setninger. Lenke til kommentar
Sports-Dude Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Blir bare tull dette =/ Analyse Oppsett.doc Artikkel.doc Essay.doc Leserinnlegg.doc Lyrikk.doc Novelle.doc 4 Lenke til kommentar
Sports-Dude Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Har noen gode triks for å skrive om kildene? Sliter ofte med at jeg bruker kilder som en fasit og klarer ikke å skrive teksten om. Blir bare dårligere setninger. Prøv å gjør teksten om til dine egne ord. Det behøver ikke være så avansert egentlig. Bare prøv å finne en annen "vri" på setningen/teksten, en annen måte å si det samme på. Da har man vel gjort om innholdet til sitt eget? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Takk for dokumentene Sports-Dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå