xibriz Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Jeg vet ikke om det finnes en slik tråd allerede, men når jeg fikk denne "feilen" i dag så tenkte jeg at dette bare MÅ deles med andre Endret 7. mai 2010 av xibriz 1 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Var litt kjapp, måtte sensurere ID Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ser egentlig ikke noe feil i bildet? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Se på den understrekede teksten folkens! You are using an unsupported Operating System. For the best experience we recommend using supported versions of Windows or Solaris or Mac OS X. Når det her helt klart at jeg kjører W7, i IE tilogmed! Selv om jeg har 3 andre nettlesere å velge mellom Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 "supported versions of Windows" betyr sikkert XP eller Vista. W7 er sikkert ikke anbefalt. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Se på den understrekede teksten folkens! You are using an unsupported Operating System. For the best experience we recommend using supported versions of Windows or Solaris or Mac OS X. Når det her helt klart at jeg kjører W7, i IE tilogmed! Selv om jeg har 3 andre nettlesere å velge mellom Du er klar over at det finnes flere Windows-operativsystem? Beklager, ser ikke heeeeeelt humoren =/ Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Det var da voldsomt hvor dere skulle kvervulere. Her kjører jeg nyeste operativsystem med nyeste stabile nettleser, med alle oppdateringer, også støttes ikke deres egen programvare. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Nå har da Microsoft en del programvare, så at ett program ikke støttes av det nyeste os'et er vel ikke så rart ? Operativsystemet er helt sikkert nyere enn programvaren. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Ja, det er jo Live Meeting 2007 det er snakk om, lurer på om det er en del av Office-pakken. Og Office 2007 burde vel strengt tatt være kompatibel med W7? Det er ikke alle som har råd til Office 2010 når den kommer om en drøy uke. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Office07 kom før W7, så hvorfor burde det være støttet? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Office07 kom før W7, så hvorfor burde det være støttet? For ikke å tape andeler til Open Office eller Google Docs? Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg syntes den var artig. Om det er noen trøst? Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Er det ingen som ser moroa? Digger den der. Særlig at de anbefaler Mac Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg lo også godt, microsoft som anbefaler MAC! :!: Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg likte den også, skjønner ikke at dere klarer å kverulere så mye rundt ... egentlig ingenting. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 yeah! jeg visste at den var artig Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Værste var vel når jeg skulle boote og fikk feilmeldingen "Keyboard not found. Press any key to continue" 1 Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Værste var vel når jeg skulle boote og fikk feilmeldingen "Keyboard not found. Press any key to continue" HAHA! Sykt bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå