Gå til innhold

HVORDAN ble UNNIVERSET til? HVA var FØR BIG BANG?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva var du før du ble født?

Blir som å tenke bak din egen hjerne.. det går ikke..

Jorda eksisterte ikke før big bang, ergo, ingen mulighet for fakta-basert undersøkelse via vanlig vitenskap.. her på jorda ihvertfall..

Sudo-vitenskap, however, forteller oss at mellomrommet mellom molekylene vi består av, så vell som DNA, skjuler forklaringer, historier, og masse vi enda ikke har klart å dekode.. (røft fra hukommelse)

Jeg elsker Sudo-vitenskap :) Men har desverre ingen linker å refferere til akuratt nå, som jeg kommer på i farta..

Personlig tror jeg universet er en skapning i seg selv, og vi, dens celler, som prøver å forstå...

"We are the universe in form, trying to understand itself" - Babylon 5

Lenke til kommentar

Ja, dette er spørsmålet mitt.

Jeg trenger hjelp til dette!

Det må vel finnes noen teorier?

Er du et troll eller?

Du har laget en tråd tidligere om akkurat det samme og der fikk du forklart at ingen vet/(kan) vite svaret på det spørsmålet. Mest sannsynlig lager det ikke mening en gang. Selv om du kan sette substantiver og verb i riktig rekkefølge slik at det kvalifiserer til en spørresettning betyr det ikke at spørsmålet har et svar/lager mening.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet har du allerede fått svaret på dette i en tidligere tråd.

Hvis ikke kan jeg gi deg det nå. Svaret er at vi ikke vet og vi har heller ikke noe grunnlag for å lage gode teorier angående dette.

Tråden stenges og tilbakemeldinger tas på PM :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...