henrikrox Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Etter å sett ati chartet, så stod det at 5950 og 5890 skulle lanseres q1 2010. Dog har jeg ikke lest noe om dette, finnet noe mer info, leste bare en tråd at dette kortet ble skrinlagt, da disse kortene egentlig skulle lanseres som en motpart til 480 fra nvidia. Dog dette er bare ting jeg har lest. Har bestilt meg pc deler, har et 5770 kort fra før, men vet ikke om jeg skal vente litt, fordi føler at det snart komemr noe nytt fra ati sin side. Har 4000 å brenne av på et kort. Jeg vet at det alltid kommer ny teknologi, men allikevel. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Eg kan ikkje sei eg ser behovet for dei korta, ATI har allereie lansert eit entusiastkort (5970), eit high-end kort (5870), eit budsjett/high-end kort (5850) osv. nedover. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 til høsten kommer jo southern islands, så hvorfor lansere noe man ikke trenger nå? og bruke masse ressurser når det bare er ca 6 månder igjen til neste generasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå