luciano-leggio Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen som vet litt om maur, som kan fortelle meg om det er taktisk av meg å legge mat til de jæ**a dyra utendørs? Slik at de ikke behøver å komme inn til meg mens jeg spiser maten min om kvelden! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tipper de ikke bryr seg om du legger mat til dem ute, hvis de finner ut at det er mat å få innenhus så vil de inn og se uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Du får jo kjøpt sånne maurfeller da. Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 bruker en gift til dem som er ganske effektiv på hytta.. du legger det en plass der du ser de går forbi ofte, så legger du en liten stripe med denne giften der. dette er en langvarig gift, så du skal ikke forvente at de detter om med en gang. Det som er bra med denne giften er at de tar denne til dronningen sin, og da dør hele "stammen" deres ut, og de vil ikke plage deg mer hvis du ikke har flere maur dronninger i huset. Produktet kommer på en liten limtube, og den lukter slik at den tiltrekker seg mauren slik at du får ett ganske garantert ressultat Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 http://www.nrk.no/nyheter/1.6214299 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Løsning: .GIFen ble tatt for hotlinking D: Endret 7. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
luciano-leggio Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg vet selvfølgelig at det er åte og gift som kan kjøpes, det jeg lurte på, var om jeg kunne legge ut mat, slik at de slipper å gå inn til meg, mens jeg venter på at åten som jeg faktisk har lagt ut, skal begynne å virke =) Takk til sangesland, det skal virkelig prøves! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Vi har samme problem selv hjemme hos oss da vi sitter å spiser! Irriterende, og mauren tåler mye juling før den dør! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Spis dem opp! Smaker faktisk ganske greit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Få deg en hamster, så fikser den saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå