unwill Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Har hørt rykter om at denne benytter en veldig stille PSU, lurte på om det er sant? Er det noen andre støykilder utenom den fra PSU? (Fant ikke dette produktet på prisguiden og heller ingen erfaringer). P.S. Har lest testen, men ville ha litt erfaringer før jeg bruker penger på det. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Grunnen til de er stille er vel at de bruker 120mm vifter istedenfor 80mm. Har aldri prøvd de, men 120mm vil mer en nok luft til å kjøle ned en strømforsyning. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Den medfølgende kabinettvifta støyer litt for mye, men såklart, den er det bare å bytte ut. Lenke til kommentar
Hubble Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Aopen lager to kabinetter av denne typen. Det ene inneholder en psu med 8 cm viften den andre psu med 12 cm vifte. Pass på at du får det med 12 cm psu vifte. Kjøpte et slikt kabinnett selv like føre ferien med 12 cm vifte, og er svært godt fonøyd. Meget støysvak psu. Det fulgte også med en 8 cm Kabinettviften, denne lager desverre for mye støy og ble derfor straks byttet ut med en PAPST 12dB. Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Fikk meg nettopp h600B "see through" og er så langt veldig fornøyd med den! PSUen blir helt klart overdøvd av den 80mm vifta som følger med, men bestiller nye vifter fra mp i løpet av uka. Er storfornøyd med PSU, stillegående, og ser dessuten bra ut og! Er fornøyd med kabinettet generelt sett, mange ålreite løsninger synes jeg! Pris er bra og det er (foreløpig) ikke så mange som har det. Har altfor mange kamerater som har TTXaser3 :-? Kjipt å ha likt alle andre... Lenke til kommentar
Raider Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 har samma med silent PSU..drit bra..ja den kab vifta må byttes ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå